Terugblik ledenuitje de Woldstek

Donderdag, 25 juli 2024

Een geslaagde ledenactiviteit

29 juni was de dag van ons jaarlijkse uitje naar de forellenvijver in Ruinerwold. Met 20 leden (bestuursleden, wedstrijdvissers en vrijwilligers) gingen wij een middagje vissen op de belevingsvijvers of in de forellenvijvers.  Prachtig weer wat aan de andere kant van negatieve invloed was op de vangsten. Er werd een enkel forelletje gevangen en wel wat steuren en karpers en zelfs een meerval. De middag werd afgesloten met een BBQ. Al met al een gezellige middag. AndrĂ© en Margriet, bedankt hiervoor.

Deze middag zijn er foto's gemaakt door Edwin Riegman, Peter de Smet en Bert Barneveld. Deze foto's zijn te bekijken door op de link te drukken.